16 september

härligt härligt! vaknade upp som en helt ny människa imorse! har ingen aning varför, men allt känns verkligen toppenbra! :)
tog ett glas mjölk till frukost idag, var verkligen inge hungrig. men så kan det vara ibland!
ikväll blir det att gå ut. och ikväll är en speciell kväll, men varför det tänker jag inte säga ˆˆ  det kommer nog fram senare.
satt på tvättmaskinen för ett tag sen. för jag har verkligen iiiiiiiiiiingenting att ha på mig ikväll... så  i värsta fall får jag väl stå med hårblåsen och torka kläderna om dom inte hinner torka. jag har som sagt inte så stor koll på hur lång tid det tar för allt att torka...
nu ska jag iallafall ta och klä på mig. sitter fortfarande i morgonrock, min bäste vän :)
yeye

bye!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0