15 september

12.00.. idag blev det liiite tidigare iallafall. vaknade ju ett igår, så tolv är helt okej :) skönt också!
har dock inte rest mig ur sängen än... är så jävla skönt!
men det känns lite lockande att gå ut för det enda jag ser när jag försöker kolla ut genom rullgardinerna (eller vad man nu kallardet jag har för fönstrerna) så ser det väldigt blått ut! kanske det tillochmed är varmt ute? tänk så underbart det skulle ha varit. då kanske det blir en promenix!
det är just i dom här lägena jag vill ha hund... så att jag måste gå ut och gå!
för nu har jag inten eller inget att gå ut och gå med. inte ens hörlurar så att jag kan lyssna på musik med! utan dom blir man inte speciellt pepp... men det får gå ändå.
vad dagen fortsätter med vet jag inte, i detta väder kanske man borde hitta på någonting iallafall. rena rama stölden att sitta inne och inte göra någonting! så om det sker något?! hör av dig
nu ska jag ta och gå upp och gå ut för att kolla vädret!
tjingeling

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0