15 september

haha. jag satt för ett tag sen och pratade med andreas och sa till honom att jag skulle gå ut och ta en kvällspromenad, och det tänkte jag faktist också! tänkte.....
men suget på en kebababalabarulle var för starkt.
men så tänkte jag också ta en promenad och gå ner och hämta den på pizzerian, men då kom jag ju på att den blir ju kall.... och det är ju inte speciellt gott... så det blir att ta bilen ner till pizzerian, köpa mig en kebabrulle och åka hem och slänga sig på soffan.
jag tycker ändå att jag är rätt så värd de.... har ändå städat heeeeeeeela huset idag och tvättat. eller ja... tvättmaskinen tvättade kläderna, men hängde.. det gjorde jag!
nu ska jag ringa och beställa för magen kurrar!

jädrans!! INGE IS TILL VATTNET I FRYSEN >< sablar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0