13 september

guuuuuud va gott det var med mat! jag lotta och bella grillade kött, majskolvar och lök. till det fixade vi klyftpotatis och beasås. helt gudomligt gott!
nu sitter jag och kollar på en film på tv3 som har hållt på i nån timme. den är säkert slut snart, då blir det att gå upp i duschen. den är för nuvarande upptagen av lotta som tvättar ur färgen i håret.
nu är hon klar hör jag!
inatt blir det att kolla på mtv galan med dom andra galna människorna i huset. bella har lagt sig och sovit lite så att hon orkar med morgondagen. ganska smart brud de där! men vad har jag att göra imorgon? ingenting. så jag kan lika gärna sitta uppe och vänta tills det börjar klockan två.
men men, nu ska jag kila upp i duschen!
ciao

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0