12 september

jag var inte säker igår och jag är inte säker dag... hur ska jag göra? vad ska jag göra? hanna fyller 18 och jag har lovat att åka till henne. men elin vill också ta några öl med mig... blir sent om jag först ska till hanna och sen till elin. men det kanske är så det får bli? alla måste vara nöjda!
- jag är ju som sagt ganska poppis...!
men iallafall... jag har några timmar på mig att berstämma mig hur min kväll ska se ut. först och främst så ska jag jobba 11.30-15.45, lökpass jag vet. men skönt som f*n!
efter jobbet och före allt vad jag nu ska göra så blir det att städa här hemma. ser ut som ett bombnedslag :p så det måste fixas!
nu är klockan över halv 11 så nu måste jag gå och få i mig lite frukost och klä på mig!'
hörs senare

ciao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0