11 september

varför har man inte film/myskvällar oftare? kvällen idag var hur skön som helst!
först satt jag elin och alexander och spelade lite skippo. fiat hade nybörjartur och vann... själv kom man sist. men man måste väl ge andra en chans att vinna någongång inte sant?
efter skippot så kom patrik och sofie med lite mat åt folket. dock inte jag, för jag hade käkat en sån god middag hemma!
efter maten så satte vi på en film. jag hade tagit med två filmer på ett usb, men såklart så funkade det inte.. så vi slog på deep blue sea tror jag den hette.
- skit dålig! skrattretande dålig

mitt i filmen ringde helge så jag åkte och skjutsade hem honom.
när jag kom tillbaka så låg både alex bror, elin och sofie och sov. då kan ni förstå eller iallafall tänka er hus kass filmen var! uäkl!
efter filmen så drog alla hem så nu ligger jag i sängen och ska snart sova jag med. imorgon blir det jobb, halv 12 börjar jag. så man vill ju vara lite pigg när man vaknar iallafall :)
mamma och pappa åker om några timmar.
- JAG ÄR INTE ETT DUGG AVUNDSJUK!
..............
jo det är jag.. som fan! vill också åka till värmen och ha det gott! men nu är de deras tur. så det är väl bara att le och vinka adjö, inte sant?
men men, jag hoppas iallafall att ni får det jätte, jätte, jätte bra! och ta inte med er någon grisinfluensa hem! :)
nu blir det att slänga ner huvudet på kudden,
GODNATT!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0