11 september

OJOJOJOJOJ, jag höll på och skita på mig alldeles nyss!!
jag gick in på min mejl för att kolla om jag hade fått något ifrån sälen (som jag hoppades på att inte har fått. för om hon skickar på mejlen så har jag inte fått jobbet, men om hon ringer så har jag fått jobbet)
när jag kommer in i inkorgen set jag det här:

mitt hjärta for upp i halsen på mig!
men som tur var när jag öppnade... så stod det att dom har ändratt iden för att bestämma sig från den 16 september till den 23 september, så nu måste jag gå och vara nervös och pirrig i flera, flera dagar till! ><
men det är väl bara att stå ut.
- den som väntar på något gott väntar aldrig för länge...

nu ska jag gå och klä på mig och åka till jobbet
HEJDÅÅÅ

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0