10 september

godkväll bloggen!
det blev inge bio idag... sällskapet sjukskrev sig. så istället för de så åkte jag hem en snabbis till becca för att umgås lite och kolla på alla dom ursöta valparna och OJ va stora dom har blivit! dom växer så de knakar!
titta så söta:
den här var den största i kullen

kanske inte är så bra bild för att se storleken, men om ni kollar på
beccas hand så ser ni hur stora dom har blivit. och ögonen har dom öppnat
också... SNART BLIRE LEKA!

jobbet idag gick bra, men drygt som bara den var det! stressigt som tusan.. sen när det inte blir ett rullande schema på hur man jobbar så kommer man inte in i det lika bra.. känns nästan som om man behöver börja om på nytt. som om det vore första dagen.
men efter några minuter så är väl nästan allt som det ska igen.
gunde svan kom föresten och handlade av mig. eller inte handlade, men jag gav ut mat till honom. coolt aight?

imorgon blir det jobb igen, 15-19 då också. sen bär det hem för att äta lite avskedsmiddag med mor och far :) efter de så blir det filmkväll med elin johanna och alex. ska bli riktigt skönt! film, film, skippo, skippo, härligt!
men men, nu ska jag lägga mig tillrätta och sova.
nattis

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0