1 september

godkväll!
är precis hemkommen från en so you think you can dace kväll hemma hos becca, mycket trevligt!
det hände en liten olycka där hemma idag... anette kommer in och skriker på att vi ska komma ner (eftersom vi satt vid datorn), när vi kommer ner står hon med lilla sally i händerna och sträcker henne mot oss.
- lukta!
jag sätter dit nosen och luktar
- she's smells like fish!
och det var exakt vad hon gjorde. haha! hon hade krypit under altan och gegga ner sig helt och hållet! så det var bara att slänga ner henne i badkaret och ta fram slangen! tänk att en sån stor och farlig hund som hon kan se så ledsen och hjälplös ut. (hon är en liten chiwawa) haha men hon var så söt!
efter de så gick vi ner för att kolla in valparna, JAG FICK HÅLLA! åååååååååååh va kär jag är!
- mamma, pappa... snälla, jag kan få en? :) ni älskar mig.....
gisses va söta dom var! dom bökade ner sig i tröjan och snuttade på näsan och munnen, vilka skönheter! mitt i all kärlek så utbrasst (stavfel?) becca
- martina... kolla vad han gjorde!
hahaha, jojo det är sant, han hade bajsat i hennes hand, hahah! dom är för söta!
nu ska jag slå på en film och sova, imorgon blir det jobb!
tja tja!

(bilder på valparna kommer imorgon, orkar inte leta efter sladden nu...)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0