9 oktober

det blev en låååååång natt inatt istället :p
kom hem vid 10 ungefär, kokade på lite nudlar och la mig i sängen för att kolla på film och sova. det första felet jag gjorde för att få en tidig kväll var att jag tog världens längsta film att kolla på: We Were Soldiers. var över två timmar men bra var den iallafall! så när klockan började närma sig halv ett så skickade jag iväg ett meddelande till lillasyster som var på gymnasiefest för att se så att hon kom hem på rätt sätt eller vart hon nu skulle.
sagt och gjort! det blev jag som skulle hämta dom stackars minderåringarna. så runt kvart i ett så var det bara att hoppa in i bilen (som var iskall!) och åka upp till stan för att slänga in dom i bilen.
väl hemma igen, nästan en timme senare så låg jag dock äntligen i sängen igen! hade ungefär 20 minuter kvar av filmen som jag kollade klart på sen drog jag täcket över huvudet och somnade som ett litet barn.
och nu är jag vaken! tro det eller ej men jag ställde klockan på 10 och gick upp då också! annars brukar det vara så att jag ställer den på 10 men har snooz på i en timme eller två. då blir det automatiskt att man går upp vid 11-12... men det känns bra nu när jag är vaken i tid, och har hela vackra dagen framför mig :D
ikväll blir det iallafall öl, öl och öl igen. hela natten lång! det är lite hemligt vart jag ska vara så jag ska inte berätta för mycket... men jag vet att kvällen kommer bli grym! ;) eller hur min trogna läsare?
nu ska jag ta och klä på mig och äta lite frukost tror jag. om det nu finns nå gott hemma... annars äre bara att vänta till lunch :)

höres
hej

Kommentarer
Postat av: åke

hä skä supas hemmos finnjäveln

2009-10-09 @ 14:03:17
Postat av: martina

om dä skä!

2009-10-09 @ 14:12:41
URL: http://hedlundarn.blogg.se/
Postat av: balboa

määä snart så

2009-10-10 @ 04:04:03
Postat av: balboa

lördag så ska de bli annat, =) uppdatera mer :D

2009-10-10 @ 04:05:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0