8 oktober

ja, som jag skrevigår så har jag kollat på dokumentären Den stora resan. Man får följa medtre familjer som åker och bor och lever med tre av världens urbefolkningar. och det är en familj, som jag är helt chockerad över. hur har man mage att komma dig och klaga på allt och ingenting som dom gör!? dom tror dom åker dit för att göra vad dom vill och ha som en semester och bara ligga och slappa! klagar på maten, svär hela tiden, dumförklarar folket, med mera, med mera. hur kan man göra så?! jag fattar bara inte...

idag blir det iallafall jobb från 16.45-21.30. sen efter det blir det lugnt, åka hem och sova så att man kan vakna upp till en solig, hoppas jag, och rolig fredag!
jag ska snart ta och värma på lite kycklingfile och wook. mmmmmm! låg och tänkte på det redan igår natt när jag skulle sova att jag vela ha det till lunch, så nu blir det så!
jaja, ska väl ta och tina kycklingen lite nu.
hörs senare
tja

Kommentarer
Postat av: Anonym

2009-10-08 @ 13:00:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0