7 oktober

ja som ni kanske har märkt så blev det en seeen natt igår... fastnade framför dokumentären Den stora resan. shit vilken upplevelse dom får vara med om. skulle göra mycket för att få gå i deras skor! bo mitt ut i ingenstans och leva på kottar och barr (självklart inte kottar och barr, men jag vet inte vad man äter överallt. kanske ormar, fladdermöss, getter med mera). vilken upplevelse!
så imorse, eller idag rättaresagt så vaknade jag med ett ryck av att det ramlade ner någonting på altan vid 12. antagligen en stol som flög omkull i blåsvädret.
så idag iallafall, då blir det jobb! 17-20.30 tror jag det står på schemat. men före det så ska jag åka till mormor och få lite mat, och inte vilken mat som helst! rotmos och fläsklägg! fyfan det är grejer de! jädras gott! :D
nu ringer telefonen! vi hörs sen
hej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0