6 oktober

lunchen med victoria gick bra, som att den skulle göra nå annat?
efter maten så gick vi runt på kupolen lite, kollade på vinterjacka men hittade såklart ingen...
efter någon timme så åkte vi hem till tora och kollade på one tree hill. förut kollade jag på varenda avsnitt så fort dom kom ut. men det har inte blivit så mycket på sistånde så det var kul att kolla. även fast man kanske inte hängde med i svängarna sååå mycket. men det gick bra.
vid fyra tiden åkte victoria hem till klena och jag åkte hem till mig för att kolla på mannen under trappen, har sett klart alla fyra avsnitt nu. helsjuk serie! men helt klart sevärd.
ikväll vet jag inte vad det blir, christoffer snackade om fotboll, sverige-danmark. men han har ju inte alla bestick i lådan. matchen är ju på lördag :D men alla kan ju inte ha rätt...
så vi får se vad det blir till kvällen. vill hitta på någonting iallafall...
jaja, nu är det käk!
ikväll blir det kyckling och riiis, mumma! längesen faktist :)
jaja
nu hoppas jag att maten smakar, tja!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0