5 oktober

robin har tråkigt, så jag får väl ta och uppdatera då... :p
men vad ska jag skriva? jag har ju inte gjort ett piss idag. eller lite har jag väl gjort, men ingenting roligt som skulle göra dehär inlägget till ett bra... men men.
har skrivit ett arbete om konservatismens ideologi. skiiiiiiiiiiit tråkigt! så tråkigt att jag fattar ingenting utav de. tog flera timmar att leta på fakta men själva arbetet blev bara 1½ sida. det dög.
sen klockan 5 när mor och far kom hem så trodde dom att maten stod på bordet, eller pappa trodde. så det var väl bara att ställa sig vid spisen och börja steka köttfärs! finns inte mycket att säga till om när farsgubben kommer in i stugan inte ;)
annars idag har jag inte gjort någonting. sitter just nu i soffan med pappa lillebror och lillasyster och kollar på "vem vet mest?" ganska tråkigt, jag kan ingenting. men pappa säger de rätta svaret hela tiden. men det kanske kommer? när jag blir äldre menar jag. då kommer smartheten. alla kan ju inte vara einstein...
haha
imorgon blir det skola, HALV NIO. fifan va tidigt, men det är väl bra att stiga upp i tid en dag i veckan iallafall. då har man ju hela dan på sig att hitta på något istället för att vakna 12 och huvudet vaknar vid 2. då har ju hela dagen gått och man inte har gjort ett piss... måste bli ändring på de!


jag längar redan till helgen! då blir det öl och middag, men jag säger inte vart ˆˆ för det är bara för vip.  och det är ju jag!
och det bästa med helgen är att jag är ledig på lördag så då ska jag ligga och vara bakis heeeeeeeeeeeeeeeela dan och inte göra någonting. det var längesen jag var ledig på en helg, känns det som iallafall. vet inte hur längesen de va. men kul ska jag/vi ha! ojojoj.
men som sagt... det är ju bara måndag... får hoppas att veckan går snabbt!

17 dagar kvar tills lilla jag blir 19!
nu ska jag kolla på vänner med far och syster och försöka finna det roliga i serien
tror inte jag har någon seriehumor...
hejsvejs

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0