4 oktober

ojoj, jag skulle inte klaga på arbetspasset igår... idag var mycket mycket värre! även fast att jag mådde bättre! kom dit, det stod att jag skulle stå på pommesfritten hela dan med lovisa igen. kände för en gång skull "fan va skönt, nu när det är så mycket folk" men icke-sa-nicke! då fick jag ställa mig i köket?! suck...
men som jag skrev igår. det var bara att bita ihop och jobba. stressigt som bara den och timmarna gick som dagar.
väl hemma så käkade jag lax och potatis, mmmmmmmmmmmm va gott det var!
så nu sitter jag här, väntar på att få ett meddelande så jag kan åka in till stan och hitta på något. kolla på film eller nått :) mysigt.
yeye, nu tror jag att jag ska ta och göra mig iordning lite.
tjatja

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0