30 oktober

hej bloggen och läsarna
idag har det varit en heldag på jobbet! började 11 och slutade 8. men allt gick bra, lugnare igår än idag och det var riktigt skönt! stod i kassan hela dan, inte ofta man får göra det heller (känns det som)
efter jobbet så åkte jag hem till jesper där han adam och jonas satt och kollade in i väggen. jag fick dom på lite bättre humör och vi spelade buzz, skitkul spel!!! synd att motspelarna var så jävla tråkiga.. och dåliga. hah! satt och snackade lite om kryssningen och sådär. vi ska tydligen ha på oss nå jävla träningsoveraller, haha! det kan ju se ut! men det blir nog prima skinka!
nu sitter jag iallafall hemma.. kollar på nån dukumentär om maneter och väntar på att nå annat kul ska börja... men de lär ju dröja!
jag vet inte om jag har berättat de men jag skulle egentligen upp och besikta bilen imorgon.. HALV ÅTTA!! men när jag kom hem efter jobbet så berättade pappa att han hade bytt tid.
- SKÖNT! tänkte jag, men skenet bedrar!
nu får jag bara köra bilen tills på lördag vid 12slaget. sen blir det körförbud.... och hur ska jag klara mig utan bil till den 24 november?! berätta det för mig!!! herregud. kommer känna mig handikappad.... men kanske sparar lite pengar dock :p

så, fredag imorgon. vad händer?
jag ska iallafall hem till faster med familj imorgon och hälsa dom och kolla hur dom har det i deras nya hus. kanbi kul! tvivlar inte på de.. :)
sen på kvällen vet jag inte riktigt vad det blir, rebecca vill ha med mig ut på gallej, men runken fyller år och det blir bastu och öl.. så jag vet inte hur jag ska göra. har satt mig i en svår sist! minst sagt!
men iallafall, jag får se :)
nu ska jag ta och lägga mig ner i soffan och kolla om det har börjat nå kul man kan kolla på.
hörs imorgon

natten!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0