3 oktober

goodmorgon!

- dricker man dricka till frukost på morgonen martina?
- jag gör....

men min bror har så rätt. man ska inte dricka dricka på morgonen, men när du kommer upp i min ålder så kommer du förstå att dricka på dagen-efter-morgonen är helt underbart.
jobb idag då.. inte för att jag är direkt peppad på det, men det är bara fyra timmar och en kvart, så får hoppas på att timmarna går snabbt. sen efter jobbet blir det att åka och hämta ut biljetter till kvällens teater jag och tora ska på :) goodnight sweetheart tror jag den hette. kommer bli grymt!
nu såg jag att mamma satt och höll på en godispåse bakom ryggen! :o ska nog avsluta mitt inlägg och kolla vad som finns där i :)
hej hopp!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0