3 oktober

fy för dagen på jobbet idag!!! det var nog det värsta jag har varit med om. först kommer man dit, bakfull, sen ser man att dom har ställt mig på pommes fritten :o neeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeej! men vad skulle man göra? det var bara att buta ihop och ställa dig där och se glad ut.
timmarna har gått sakta, sakta, sakta... känns som om jag har varit på jobbet hela dan men det var bara 4½ timme.
nu har jag iallafall duschat, ätit och ska bara sminka mig sen hämta upp tora och åka och se på teater :D
nu tjatar hon ;)
hejsvejs!

Kommentarer
Postat av: balboa

hihi vet nån som´ska bju en på pommis sen ;D hihiiihihi

2009-10-04 @ 03:39:04
Postat av: martina

haha, du vet det va? :D

2009-10-04 @ 11:43:10
URL: http://hedlundarn.blogg.se/
Postat av: robin

haha aa det gör jag :D drive in

2009-10-04 @ 13:29:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0