27 oktober

hej hopp godmorgon!
vaknade för ett tag sedan av att pappa borrade eller slipade med någon jävla slipmaskin bara några cm bakom mitt huvud! (på andra sidan väggen)
såklart så vaknade jag och kunde inte somna om. men det var väl lugnt, klockan var ju ändå halv elva..
just nu ligger jag och spelar poker på facebook. det är faktist super kul! inte för att det går så bra men ändå... :)
idag är det bowling som gäller :D fyfan va kul det ska bli. var år och dagar sen jag bowlade. sist måste ha varit iallafall ett år sedan eller något sånt. så det ska bli roligt! spö skiten ur killarna :) härligt.
men nu ska jag kliva upp ur sängen och kanske ta någonting att äta.
hejdåå

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0