26 oktober

tjohejsansa!
kom precis hem från stan där jag jonas och adam har fikat, gått på kupolen och fixat plats åt jonas på kryssningen. riktigt nice! efter rundan på kupolen så for vi till metropol och bokade en bana så imorgon klockan 17.00 blir det bowling! ska spöa skiten ur er grabbar! moahaha
resten av den här måndagen vet jag inte vad som händer. blir nog att åka hem till rebecca för att hitta på något. både hon och jag har lika tråkigt. så varför inte ha tråkigt med varandra? det är ju roligare...
så om du har något förslag vad man kan göra en dag som denna så hojjta till!!! öppen för förslag!
nu ska jag ta och kolla på tv med lillebror och vänta på att något annat ska rädda min dag.
hej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0