20 oktober

2 dargar kvar


tjohej
en heldag på kupolen idag med becca :)
köpte en färg-glad tröja från hm och sen bara kollade runt lite. hittade en vinterjacka på stadium. men den såg lite stor ut, den fick mig att se ut som en fyrkant. sen kostade den 2280... men jackor kostar. så man kanske ska punga ut de ändå? kan bi!
annars idag har det inte hänt så mycket och det kommer inte hända så mycket mer heller. bara ligga vid tv;n och slappa. kanske kolla på en film innan man går och lägger sig. får se vilken det blir
men nu ska jag vara tråkig och sluta skriva. jag har inget mer att berätta om dagen
jaja
kanske hör av mig sen om jag har nå roligt att berätta
HOJ HEJ

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0