2 oktober

jag har fått nå utslag under ögonen, i pannan och på öronsnibbarna.. de syns inte så mycket, men de känns och det KLIAR!
vi försökte komma på igår vad det skulle kunna vara, om jag var allergisk mot någonting. mamma och pappa kom med några förslag, så som tvålen jag tvättar av mig sminket med, mandariner, som jag verkligen hoppas att det inte är! hur ska jag klara vintern utan att äta mandariner? det som är sååå gott!
jag får väl lov att prova att tvätta mig med en annan tvål i ansiktet.. hoppas det blir bättre för det kliar som fan!

annars idag vet jag inte riktigt hur eller vad jag ska göra.
mamma ska ju ut.. så det skulle ju vara trevligt att ta någon öl. kanske hon hänger med den här gången med ;) dock inte med peter sipen i hälarna!
annars blir det att köra... hur ska jag göra?! ska jag köra? eller vad ska jag göra? gud jag är så duktig på att klämma in ett rim lite här och var! inte sant? hah.
nu ska jag kolla lite i frysen och se om det finns nå mat att göra.
hörs sen, då har jag bestämt mig hur och vad jag ska göra inför kvällen!
hoj!


Kommentarer
Postat av: Mamma

Jag tycker du kan köra för jag behöver skjuts hem och så finns det folk i Oldbacka som behöver hämtning också;)

2009-10-02 @ 14:53:34
Postat av: martina

pappa fixar ;)

2009-10-02 @ 16:47:15
URL: http://hedlundarn.blogg.se/
Postat av: martina

jag vill ju skåla med dig ;)

2009-10-02 @ 16:47:26
URL: http://hedlundarn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0