18 oktober

tjeeeeeeenare!
att jobba idag gick jätte segt och det var jätte jobbigt... men då är de när man är ute och festar och lägger sig långt in på morgonkvisten :p

nu ligger jag iallafall i sängen och håller på och somnar så det här får bli ett kort inlägg.
Kom hem från oskar för ungefär en timme sen. jag han och lucas har kollat på film!
1. Adventureland
SKITDÅLIG! hände ju ingenting på hela filmen.. så den rekomenderar jag inte!
2. The Taking Of Pelham 123
ganska bra faktist.

så efter dom filmerna så var det god tid att åka hem, ögonlocken trillade faktist ner några gånger under filmen. hehe.
imorgon blir det skola på första gången på länge. haha vi har ju varit lediga nu i två veckor tror jag det är. men nu är det bara att ta tag i de igen! och sen efter skolan så blir det klippniiiiiiiiiiiing :D det ska bli så skönt att få bort lie slitna toppar och fixa en lite mer frisyr. kommer bli grymt! (hoppas jag)'
men nu måste jag sova.
hörs imån
natti

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0