17 oktober

godmorgon!
nu kan jag ta och berätta lite mer om igår.
tog det lugnt hemma ett tag, kollade på idol med mamma pappa och lillebror och käkade lite ostkrokar.
sen började telefonen ringa, först körde jag in lillen och sunken till stan, väl i stan hoppade adam in i bilen för att åka tillbaka till ornäs och hämta hans legg som dummern hade glömt hemma. klyftigt!
åkte tillbaka till stan och hängde med han in till skrubben. skit trisst... så åkte därifrån ganska snabbt och for hem igen. väl hemma så ringde såklart mobilen igen, men nu var det inte någon som vela ha skjuts utan det var fille som undrade var jag gjorde för han och petter vari närheten, så dom kom förbi en stund och snacka lite. efter en titt-in hos mig så tog vi vårt pick och pack och satte oss i bilen och crusa runt i borlänge i väntan på att hämta syster i milsbo. vi åkte och kollade på ett spökhus. eller egentligen var det inte ett spökhus utan bara ett obebott hus. men petter fick det att låta som ett spökhus när han berättade en falsk historia.. båda två satt och skrämde mig om att en massa barn skulle hoppa upp på vägen, eller bara stå på vägen. vad jag skulle ha gjort då och blablabla.. hur fan ska jag veta? antingen skulle jag kört över dom, eller så skulle jag ha blundat och kört ner i diket.
haha
åkte och hämtade bella runt två sen åkte vi hem till vårt :) trevlig kväll helt enkelt!
så idag? klockan står just nu på 10:24, jag har varit vaken i snart tre timmar. jo det är sant! pappa väckte mig 20 i 8 och då gick vi ut och bytte däck på båda bilarna. och fyfan va tråkigt det var!!!! men de lär väl göras. nu är det gjort iallafall. känns bra! det värsta är väl att dom ska av sen också... fyyyyyyyyyyyfan.... inte tänker jag gå upp 8 på morgonen nå mer för att byta däck inte! nejdu...!
sitter just nu och kollar på tv och väntar på att få åka till jobbet och svettas lite. jobbar från 12:30 till 16:30. skönt som fän :D så det kommer nog gå bra!
sen ikväll så blir det ööööööööl! (tror jag) iallafall som jag känner nu :) becca fyller ju som sagt år imorgon ;) GRATTIS I FÖRSKOTT!!!!



jaja. nu ska jag ta och pudra näsan sen kolla mer på tv
hörs efter jobbet! om jag inte har för bråttom någonstans.
någonting ska jag försöka hinna skriva iallafall :)
hej hopp

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0