16 oktober

godmorgon!
som ni kanske har sett på tiden på senaste inlägget igår så gick jag och la mig ganska sent...
och när jag väl hade ställt ner datorn på golvet så låg jag och tänkta på om jag skulle ställa klockan på någon speciell tid att kliva upp. jag låg och vred på mig då jag kom på
jävlarns! jag börjar jobba imorgon klockan 11!
jahapp! då var det bara att ställa klockan på 9 och gå upp.
klockan ringde klockan nio, men jag startade om den så att den skulle ringa igen klockan 10. om jag visste det så skulle jag ju självklart sovit mycket mycket tidigare. men sånt är livet...
så nu sitter jag här.. klockan är 10:19 och jag är helt klar... jag kunde ha sovit i 19 minuter till...
jaja. jag ska väl ta mig något att äta, fastän jag inte är ett dugg hungrig ><
höres ikväll, slutar jobbet klockan 20:00


jag just nu

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0