15 oktober

7 dagar kvar!

gårdagenskväll var mycket trevlig, vi (jag ehlina och jenny) satt hemma hos dom i bäsna, drack cola, käka lite chips och tugga på lite räkor, snackade skit, skrattade och kollade på bonde söker fru. herrejisses vilka puckon de finns, haha.
här är lite bilder från igår

snyggehlina

ungkarlslya

fick sällskap av den stora katten som la sig mitt på magen på mig.
självklart är ehlina alltid lika snygg i bakgrunden


åkte hem vid 1 halv två iallafall. snorkallt! och ganska halt på vägen. tur att man ska byta till vinterdäck idag så man kan känna sig lite säkrare...
kom hem och ta mig vid datorn lite, kollade på ett avsnitt av mammas pojkar. tänk att det finns tamefan program om allt nu för tiden! såg på reklam igår att det till&med kommer ett tvprogram om ullared?! vafan... lite bättre finns det väl att spela in än folk som går och köper strumpor för 5 kronor styck...?
men iallafall. jag fick en tidig födelsedagspresent igår :D eller det var väl bara för att vara snäll och ha någon som kör, men jag tar det som en födelsedagspresent. haha.
christoffer, daniel och tobbe ska ta med mig på leksandsmatch nu onsdagen som kommer :D sen efter matchen blir det att ställa bort bilen och gå på skrubben. för killarna ska sjunga för mig på natten. det var mitt krav om jag skulle köra och vara nykter på matchen. men vad gör man inte? hehe.
så det ska bli riktigt roligt! jag tror jag har varit på en leksandmatch med lisa en gång för några år sedan. men det är bara ett svagt minne jag har :p men det ska bli kul!
tack! :)

idag? vad händer idag?
håller på och tvättar nu, tvätten som jag la i igår har jag fortfarande inte hängt upp. haha. glömde av den när jag åkte iväg igår och när jag vaknade imorse var jag så hungrig så att maten gick före tvätten. men jag har ju ingenting att skylla på nu när klockan snart är två och jag inte har hängt upp den än. så nu blir det fram med hårdhandskarna!

i helgen föresten. vad ska man göra då? becca har fest, robin har fest, jag jobbar hela helgen men det skulle ju vara trevligt att vara med dom och alla andra som är bjudna... hur fan ska jag göra?! need some help.

jaja nu får jag inte sitta här nåmer, nu måste jag hänga upp den där förbaskade tvätten och sen göra nå annat vettigt.
hörs senare!
tjarå

ikväll blir det att gå och boka kryssningen.
jag nathalie, daniel och chrille i en hytt, sen alla torsångspojkar i två andra
kommer bli GAAALET!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0