15 oktober

godkväll godnatt!
myskvällen med tora gick ju priiiiima skinka!
kom till henne vid 6 tiden. då låg hon och sov i soffan...! så jag väckte henne och vi satte oss vid bordet för att äta sockerkaka och dricka lite saft. och jag kan säga en sak: jag är en jävel på att baka jag! fyfän va go den va! till och med victorias pappa tog en bit och han tyckte den var god :) då! om han gillaren så är den go! hehe
efter fikat så satte vi oss ner för att smälta de lilla vi hade fått i oss och passade på att snoka lite på facebook. där har man koll på allt och alla!
efter de så klädde vi på oss och gick till coop forum för att köpa ansiktsmaskar till oss båda till vår lilla spa-kväll. väl hemma så stod bastun klar!
vi smetade på ansiktskletet, startade vattnet så att vi sen kunde hoppa i jacuzin sen när vi var varma och svettiga efter bastun.
vi satt där inne i finskaviken i ungefär 15 minuter tror jag att det var. men det var ganska svårt att sitta där... bara hon och jag... inge ris, ingen finne som sitter bredvid och inge ris... jädrans!
så vi klev ur, blev lite kalla i rumstemperaturen och sen skulle vi kliva i badet OCH SATANS HETT DET VAR! jag vet inte om det är bara för oss tjejer, men när man kommer till stjärten och ska sätta ner den i skållhett vatten så kan det vara gaaaaaaaaaanska svårt! nivet när det är så hett så att käkarna slår ihop sig och man kan inte andas. kändes de! och så hett var det! det sved i bakändan, och fötterna ska vi inte prata om! men det var bara att bita ihop (inte för att man hade så mycket annat att göra när käkarna satt fastklistrade)
nu hade vi då setat i en varm bastu, satt i ett skållhett bad och iallafall jag och tora med började fundera varför inte ansiktsmasken aldrig torkade....
men vi (eller det var väl tora som hade lyckan att säga det först) kom då på att det kan nog ha varit för att vi har setat i värme och inte låtit masken torkat! kan det ha vart så?
- garanterat!
innan vi la oss i badet så hade vi satt på en film: kenny starfighter, har fortfarande inte sett hela filmen, för vi höll på och dö i värmeslag i badet efter ja.... vad kan det ha varit..? 15-20 min? inte ens de? nej jag vet inte. men både fingrarna och tårna hade iallafall redan börjat sett ut som om dom skulle ligga på dödsbädden!
så vi duschade av oss och gick upp och la oss i hennes säng för att kolla på filmen fighter där den här snyggingen hade huvudrollen: !!!!

och bara för att han var med så var ju filmen grymt bra ;) haha
efter de så låg vi bara och kollade på lite klipp på youtube. våra ögon var så slutkörda efter filmen så ;)
nu ska jag sova!
HADE
hoj

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0