13 oktober

hej hopp!
igårkväll så åkte jag hem till becca och mös framför tv:n :) kollade på roast på berns och sen nån kriminalserie, vet inte vad den hette. självklart så somnade becca i soffan så jag fick lov att berätta slutet för henne, vem som dödade henne på tv:n. sen gick vi upp och la oss och slog på en vampyrfilm. men jag tror att både hon och jag somnade ganska snabbt.
idag vaknade vi båda runt 12, mamma wiken ropade inte lång stund därefter att det var mat och vi for ner som spjut ner till köket. men väl nere så ville becca (och jag) ha annan mat... :p så vi sket i potatisen och gjorde iordning pommes frittes och champinjonsås :D feeeeeeeeett med gott var det! vi är ett par jävla kockar i köket!
som mamma brukar säga:
i am the best kock in the world
haha.
när vi hade ätit upp så stack hon till fredrik och jag in till stan och sen hem till natalie för att boka kryssning :D
det blir att åka den 1 november! en söndag till måndag, men det kommer bli grymt! jag natalie och 8 killar, helt perfekt. hehe!
så resten av min dag kommer bli lugn. hemmakväll och kolla på resten av johan falk filmerna tror jag. har ju bara sett en... än så länge. men idag blir det ändring på de :)
nu ska jag ta och kolla om syster ska göra maten eller jag.
tjarå

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0