11 oktober

jajaja jajaaaaaa robin jag ska uppdatera :D haha

vi börjar med fredagen

festade på hemma hos robin, riktigt trevligt! jag och 10 killar. vad annars skulle det vara?
robin frågade mig om jag tyckte det var kul att vara ensam tjej, och jag svarade bara
- vad skulle du tycka om du var ensam kille med 10 tjejer?
han bara flina och förstod direkt vad jag tyckte, haha!
kvällen fortsatte i samma spår hemma hos han sen åkte vi in till stan, och jag åkte hem ganska tidigt.

lördagen var ganska slapp. var hemma tills jag åkte till robin igen där han chrille och krålla satt. vi hade bestämt att vi skulle kolla på fotboll hemma hos han. jag hade köpt med mig pizza, och såg fram emot en helkväll med fotboll och pizza. men vad händer när jag kommer dit?!
- vi har inte 5an
VAAAAAA?!
jovisst, då fick man väl sitta och äta pizza utan fotboll då... :p men det gick bra det med!
senare åkte vi hem till daniel där han och hans far satt och drack öl och kollade på fotboll! så lite fotboll blev det iallafall på lördagskvällen. haha.
resten av kvällen tillbringade jag på skurbben, flamingo och i bilen. det sista jag skulle göra var att köra hem fylltrattarna robin, chrille och daniel hem till robin. sagt och gjort! när vi var vid brandstation så hörde robin att det var något som lät. som inte lät bra... och jag hade tänkte på det lite tidigare också.
så när vi stod hemma på gården, runt tre tiden, minusgrader och trött. tror du inte det var punka på bakdäcket?! men det gjorde inte så mycket, för jag gick in och värmde mig medans robin och daniel stod ute och mecka med bilen. haha! men super snällt pojkar! vad skulle jag ha gjort utan er?
ni gjorde det ni var bra på - hjälpa till
chrille gjorde det han var bra på - dricka öl
haha.  men det var iallafall supersnällt! jag kom hem välbehållen :)

idag har jag jobbar, lååååååångt pass! från 11-20. men det har gått ganska snabbt ändå. ganska stressig dag. men det fick ändå bra.
nu sitter jag med hela familjen i soffan och kollar på ensam mamma söker. har nyss ätit hemmagjord hamburgare och pommesfrittes, göttans som tusan! snart blir det att gå upp i duschen och duscha av sig cheeslukten. låter inte det bra? haha

jaja, nu ska jag väl ta och lyfta arselet och gå upp och tvätta av sig.
lägger ut bilder senare från helgen.

hej och hå!

Kommentarer
Postat av: robin

haha,bra uppdate nu :P va visst en liten besvikelse för dig, för de inte vart så mycke fotboll :D hahaha

2009-10-12 @ 17:01:05
Postat av: martina

haha nej de blev ju inte de... men de funka ändå ;)

2009-10-12 @ 18:36:22
URL: http://hedlundarn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0