1 oktober

hej hopp!
vaknade hemma hos tora idag, före henne. satt mig vid tv;n och väntade på att hon skulle slå upp sina ögon. när hon kom ner så sa hon att vi skulle åka till ikea. så det var bara att slänga i sig frukost, göra sig iordning och dra!
bilresan gick bra, blir bara så nervös på alla andra bilförare. vissa kör ju som om dom skulle ha fått körkortet ur ett cornflakes paket :|
väl där så gick vi där inne i någon timme, käkade och for hem.
när jag skulle ut på motorvägen igen så körde jag fel... körde mot gävle. som man inte skulle göra. men jag fick göra en sväng-om, sen var vi på rätt väg igen!
poppade musik och skrattade var det vi gjorde. eller iallafall jag och tora, dom andra två små töserna somnade i baksätet. förstår inte hur dom kunde göra det eftersom vi poppade ganska högt, men men...
nu ska jag ta och ladda ner en film så att jag har något att kolla på ikväll.
hej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0