9 november

tjabbarå!
var hemma hos becca igår kväll. åkte och köpte lite chips och dricka och la oss i soffan och glodde på tv;n. men det höll sig inte länge... runt 00.00 tiden så vela vi göra något så vi tog kontakt med oskar och lucas som också hade tråkigt. så det slutade med en spöktur runt om i ingemansland. var ut om idkeberget och åkte (tror det stavas så) och alla tre, MEST lucas och oskar skrämde livet ur både mig och becca. men bara för att jag är så mörkrädd så var jag ett lättskrämt objekt...... kul. vet inte hur många gånger jag höll på och kissa i brallan. men byxorna klara sig!
kom hem runt 3, då la jag och becca oss ner i varsin soffa och somnade snabbt till tv;n båda två.
klockan 10 ringde klockan imorse. då var det dags att åka till skolan!
lektionen var som vanligt. efter de så åkte jag till kupolen där jag träffade linda och nathalie, vi tre + tora gick och lunchade på matpalatset. riktigt gott! primavera var min lunch. pasta med bacon, champinjoner, svartpeppar och lök. MMMMMM, så gott det var!
nu sitter jag här hemma, har precis kollat klart på ensam mamma söker. haha vet inte varför jag kollar på det, men var så nykifen över vilka dom hade valt. har sett dom tre sista avsnitten. lite kärring får man väl vara vid 19 års ålder? snart blir det att åka till becca igen. vi ska säkerligen hitta på något kul idag med. men det får inte bli för sent- för imorgon börjar jag skolan 8.30!!!! fy va tidigt! men skönt att komma upp i tid. för en gång skull... hehe.
yäyä, nu ska jag ta och gå upp i duschen sen åka.
tjarå!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0