6 november

tjabba!
jobbet gick bra, och grymt snabbt! rätt som det var, var klockan 12 och det var bara en timma kvar. skönt!
det var någonting igår som jag tänkte på när jag låg i sängen att jag skulle skriva... men nu kommer jag inte på vad det var. fan.
men jag kanske kommer på det senare.
idag blir det iallafall lugnt, mamma och pappa ska prova på nått nytt recept med kött och annat gott så det blir trevligt! JO! nu kom jag på de! jag har ju inte berättat de.... "mitt nya liv" börjar idag :p jag ska vara nykter ända till julafton! det är alltså 47 dagar, 11 timmar, 19 minuter och 6 sekunder, DENI! så nu kommer ni inte att se mig ute och ränna. jag tror mor och far blir glada att dom får se mig mer hemma, och det ska bli skönt faktiskt!
men det finns ett undantag! och det är om det verkligen är något speciellt. att någon nära fyller år, eller om det skulle vara så att någon kompis flyttar och har fest för det. ANNARS blir det heeeeeeeeeeelt lugnt.
så om någon behöver skjuts någon helg. call me!
yeye, nu ska jag ta och kolla vad som finns i frysen att steka på.
seee ya!
ciao

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0