6 november

hej!
har ingen ork att skriva idag egentligen, men jag gör det ändå. lite kort.
igårkväll var jag becca johan tobias robert hemma hos gustav och käkade tacos, TACK! det var riktigt gott!
efter ett tag kom oskar och lucas+ 2 till som jag inte minns namnen på... sen började körningarna pga av att jag var chaffis så jag levde nästan i bilen igår.. kändes de som. blir fan trött på folk som tror att det är gratis att köra bil. idioter.
när jag inte satt i bilen senare på kvällen så var jag med johan och tobias, träffade dan och jesper på skrubben och lite annat fint folk.
kom hem klockan 4 efter några vändor med folk.
idag har jag vart med becca och fredrik på kupolen, lilla becca tappade mobilen i golvet igår när hon och oskar lekte så displayen for av och både fram-skalet och skalet bak flög åt olika håll. lite kul var det! men hon köpte sig en ny mobil idag. för vem av någon kan inte vara utan mobil om inte becca?! hehe.
jaja, nu ska jag ta och ringa mamma och kolla vart resten av min kära familj är. hoppas dom r och handlar nå gott till kvällen :)

hejhopp

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0