5 november

hej!
natten hemma hos becca var bra! vi la oss i sängen och satt på en film direkt när vi kom hem, men fick lov att starta om den eftersom vi hade så mycket att snacka om, gjorde de... men fortsatte att sancka ändå. så går de när man inte har träffats på länge :D
idag har vi inte gjort så mycket. vaknade runt 12-13, lagade nudlar, gick ut i skogen med hundarna sen hjälpte mor wikén med att sälja porslin. det gick bra!
runt tre kom mamma och hämtade mig och vi åkte in till citygross och handla.

nu sitter jag här, ska snart ta och byta om och åka till jobbet. men först ska jag till robin och ge han hans hår sen halloween som han hade. tror ni jag blev något rädd nrä jag satt ner handen i väskan dagen efter och bara fick tar i något stort svart och hårigt?! tur att de ska bort från mitt rum nu. slipper jag oroa mig att den ska börja leva och äta upp mig eller nått liknande. jaja, nu är det slutfjantat. nu ska jag ta och åka!
hörs kanske senare ikväll, slutar 23.00 om allt går som planerat.

ciao

ps. snö ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0