4 november

godkväll!
besiktningen gick inte igenom.. det var någonting på vänster framdäck som man skulle göra någonting åt. vad det hette kommer jag inte ihåg och jag orkar inte gå ut i köket och leta efter papperet.
åkte hemifrån halv tre, kom in i falun, ganska lugnt, så jag kännde mig inte ett dugg stressad. men de vände ganska snabbt när jag kom in på vägen där bilbesiktningen skulle ligga och hittar inte på stället...! åkte runt, fram och tillbaka, hit och dit, klockan tickade och jag blev bara mer och mer nervös och stressad. två minuter i tre, nej nu måste jag ringa pappa!
ringde han, och precis när jag berättar för han att jag inte hittar så ser jag skyllten jag har letat efter i flera minuter.
- jag hittade de!
la på och gick in och skrev in mig. nu var jag äntligen där...

ikväll vet jag inte vad som händer. någonting vill jag göra. orkar inte sitta hemma!
men får väl se.. :)
nu ska jag ta och gå och pudra näsan!
hejdå

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0