30 november

ojojojojojojoj vilken dålig bloggare jag är! men har man inte lust att skriva så har man inte...
så? hur har er helg varit?
min har varit underbar!
i fredags så jobbade jag och efter det mös med becca i hennes brors lägenhet :) käkade max, städade, lyssnade på musik och kollade på wild hugs. jävligt bra film! haha. senare på kvällen blev det att skjutsa fulla idioter. trevligt var det! eller vad man ska säga...
blev iallafall jädrigt sent! somande vid 07.00 på morgonen tror jag. inte bra för att jag skulle upp och jobba dagen efter. men det klarade jag!
efter jobbet på lördagen så var det dags för mig och nathalie att ta vårt pick och pack och åka till gävle konserthus för att kolla på magnus betner!
jädrar va bra han var! haha. leendet var igång två timmar i sträck, ont i hela käkarna när det var klart!
påväg ut ifrån själva salen så hade vi hört att han skulle komma ut. så vi ställde oss bara bredvid ingången för att kunna ta en snabbtitt på snyggingen. rätt som det var så kollar en kille på oss och säge
- ja nu hade ni tur tjejer!
- vadå, svarar jag och nathalie samtidigt.
- ja det är hit han kommer. det är därför pennan ligger framför er, har ni era biljetter mer er så riv fram dom så kan han skriva under!

både jag och nathalie kollade på varandra och sken upp som solen båda två som små barn som ska träffa jultomten (eller nå annat barn blir glada för)
- hej!
där var han! haha, första autografen till miiiiiiiiiiiiiig, tralalalalaaalaa! jag tror både jag och nathalie hoppade ut på rosa moln. haha!
så... det är min helg!
nu är det måndag och jag har varit och ombesiktat bilen imorse, bakat pepparkakor med lillebror och pluggat lite. får se vad som händer resterande timmar av dagen.
yeye, nu ska jag ta och hämta lite vatten innan jag törstar ihjäl!

tjabbadå!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0