18 november

godmorgon!
idag ringde alarmet klockan 10.00, det har ringt varje morgon, men jag har bara stängt av de och somnat om igen. så igår natt när jag kom hem efter att ha varit med oskar lucas och burken (ska snart berätta mer om de) så slängde jag undan mobilen längre bort på golvet. så när det ringde imorse så var jag illa tvungen att gå upp och hämta mobilen. drygt som bara den! men skönt att komma upp i tid :)

så igår! låg hemma hela dagen, städade rummet, som ni vet. sen vid 23.00 så låg både jag, lucas, oskar och gurkan hemma i våra egna hem och hade super tråkigt. så jag och lucas kom på den briljanta iden att åka och skrämma oskar och burken! sagt och gjort! jag satt mig i bilen och for ut mot romme alpin! väl där så gick jag och lucas och funderade på hur vi skulle skrämma dom små stackarna. vi kom inte på något så vi ställde oss bara vid varsitt fönster och glodde på dom. haha! oskar vände sig om några gånger ifrån datorn men såg ingenting, lucas bytte fönster, jag ställde mig på en fotboll så att jag kom upp till fönstet, DÅ såg han oss. haha! liten chock fick han allt! men rädd... det vet jag inte om han blev... hehe.
efter de så åkte vi allesammans och tankade oskars bil, sen tog en vända runt i borlänge.
åkte till kyrkogården, till mc donalds och beställde vatten, gylle skola där oskar låste upp en kondom över huvudet (tyvär fick jag ingen bra bild på det...) efter de så åkte vi till domnarvsforsen och kollade och efter de så for vi upp till bergebo och kollade ut över borlänge. vi stannade inte där länge eftersom oskar och lucas blev rädda för att det gick någon på vägen... fjollor! haha.
idag ska jag och mamma åka till dollar store och kolla på lite smått och gott. gardiner till lillebror och sen tapeter om det finns. jag tycker alltid att man hittar något snyggt inne där. antingen någon snygg tavla, fina ljus, eller bara häftiga småprylar. billigt är de också!! perfekt.
ska avsluta mitt inlägg med att gratta farmor så mycket!! grattis

hörs av sen!
hej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0