16 november

tjolahoppsan sa!
ni ska bara veta hur mycket jag har pluggat idag! ojojoj! och mer blir det när jag har kommit hem till becca, då ska hon få hjälpa mig lite :) fröken becca.

sitter just nu och väntar på att nathalie ska komma till ornäs. vi ska ner och hämta våra biljetter till magnus betner föreställningen :D wiho! grymt skoj kommer det bli!!!
efter det ska jag som sagt hem till becca, laga lite mat, plugga och sen kolla på film hela natte. FEEEEEEEEETT BRA ;)
kanske jag ska ta hem den där skräckfilmen jag pratade om igår? jag såg ju inte klart hela och becca har inte sett den. kan bli riktigt läskigt bara vi två i ett hus...
yye, nu ska jag ta och spela en omgång BUZZ med lillebror sen sticker jag!
tjolahopp!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0