15 november

jahapp, då var det söndag igen då!
gårdagen blev riktigt lyckad! satt först hemma hos fille med han petter och halwar och drack lite, lyssnade på musikk och ahde allmänt trevligt. runt 12 tiden så drog vi oss ner på stan och in på skrubben. tog mig en martinas special och fortsatte att umgås. efter ett tag så skulle pojkarna upp på flamman. men det är ju ingenting för mig så jag satt kvar på skrubben med patrik m. vänner. men det varade inte länge!
runt halv två tiden (om jag inte minns fel) så lämnade vi skrubben för att gå och käka.
centrumgrillen blev det. en miss! fick betala för mycket, beställde fel burgare, burgaren var kall, äcklig dipp.. ja? va mer behöver jag säge? miss
klockan två fick jag ett mess av fille att dom var ute från fjortisdunket, så jag gick dit för att senare hänka på dom upp till han igen. dom köpte mat, började tanka paranormal activity, men orkade bara kolla på den i ca 30  minuter,sen gick vi och la oss.. ganska läskig film, men lite trög. men lär tanka hem den så att jag kan se fortsättningen!

idag vet jag inte vad det blir. funderar på at värma på lite pyttipanna för jag är vrålhungrig!!!
det ska jag göra nu!
HEJDÅ

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0