14 november

gårdagens spökjakt blev















misslyckad.......................
haha jag kan bara skratta åt det
åkte runt i leksand mora i flera timmar. hittade inte stället, snön bara vräkte ner så chrille såg ingenting! han visste inte om han skulle ha hel-ljus eller halv-ljus på. man såg lika dåligt med båda två, snorhalt och snöigt som bara fan! fick ligga och trycka i 50 i 3 mil. underhållande!
robin somnade.... vet inte om det berodde på ölen eller om han bara var trött (som han sa...) haha.

ikväll blir det faktiskt att dricka. JAG KAN INTE HÅLLA MIG TILL JULAFTON..........!
jag är ju faktiskt ledig imorgon!!
nu ska jag göra mig iordning, sen får vi se vart jag hamnar :)
tjolahopp!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0