11 november

godmorgon!
ställde klockan på 10 idag för att komma upp i tid.  men vaknade faktist före alarmet. konstigt nog.
låg kvar i sängen till telefonen ringde och jag fick lov att gå upp...
det var mamma som säkert blev lite orolig när hon läste att det var någonting med polisen igår. men det var inge farligt. dom kom bara förbi på kupolen parkeringen, checkade så att allt var okej och vems bilen var osv. men jag måste erkänna att lite nervös blev jag allt!
lillebror kom hem igår och berättade att dom hade bakat scones på hemkunskapen. så det är var jag har gjort nu under morgonen, scones!! dom är klara om bara någon minut. då blir det att äta nybakt bröd. RIKTIGT gott ska det bli :)
nu är dom klara. visar resultatet snart!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0