10 november

aj aj aj vad det svidet i näsan. mamma och pappa håller på och sprayar och målar i tvrummet där vi sitter och har det mysigt framför tv;n. men den superstarka lukten förstör allt!
har ätit tacos idag. inte en vanlig tisdagsmat men gott var det!! så nu är jag mätt och belåten och kommer överleva den här dagen med. om inte något annat tråkigt kommer att hända. men det hoppas jag inte :)
ska hem till becca snart bara jag och mamma har provat ut ett överkast till min säng. längtar efter att få ett överkast. då kanske till och med jag börjar bädda sängen på mornarna!
imorgon blir det att gå upp i tid och åka runt i borlänge och försöka hitta lite jobb. någon måste ju vilja ha mig!
nu ska jag kila
hörs ikväll eller imorgon
tjuuz

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0