7 dagar

vad är detta för pissväder?! det har regnat tamefan hela dagen, GRRR!
jag och elin som skulle äta glass i solskenet! inte blev det så heller... vi satt på ringen och tog det lugnt istället. lika mysigt det :) halv fyra så åkte vi till busstationen och löste in elins gamla busskort. lämnade in 4 st och fick 200 kr. var inte det en bra affär? det tycker då vi! lättförtjänta pengar.
efter det så tog vi bilen till Kahnsgatan för att kolla på lägenheten som har brunnit. shit hur det såg ut alltså! vi körde in på grusvägen för att få kolla på framsidan (skulle bara in och vända sen ut igen) då det kommer en pissgrinig gubbe som öppnar dörren och säger åt oss att det här är privat och att vi ska åka där ifrån.
- vad är det med folk? fattar han inte att folk kanske är nyfikna på vad som har hänt?! det är inte som att vi skulle in dit för att göra sönder något. nej! nu får det vara nog!
både jag och elin körde ut och muttrade för oss själva. jävla gubbe.
han skulle säkert ha åkt in om det inte var hans hus heller...
 
hade bara svenska imorse. efter det så spelade vi land och stad i flera timmar. vi kan nog snart varenda ord på varje bokstav om vi fortsätter på detta viset. haha

imorgon är det tisdag. vad händer då?
jo det är så att jag och elin hoppas på att solen kommer då istället så att vi kan njuta av en glass. om inte det så får vi väl hitta på något annat då.
men det hänger på skoldagen... om vi slutar sent så måste jag hem på en gång och städa. för att på onsdag då blir det klassfeeeeeeeeest! WONDERFULLL
jag hoppas att det blir en riktigt lyckad kväll med mycket skratt, och annat gott. men det tvekar jag inte på, inte i de sällskapet :)
så på onsdag då blir det sista skoldagen, klassfest och sen hagafest.
har inte gått på någon hagafest sen det var maskerad då jag ramlade pladdask ner i asfalten och skrapa upp läppen och lyckades fixa en spricka i tanden. så håll ni tummarna på onsdag! ...så försöker jag hålla tungan rätt i mun ist.

nu blir det betabet!

hoj

i'm happy

Kommentarer
Postat av: Fredrik

SNYGGING

2009-05-28 @ 19:35:21
URL: http://ppusher.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0