näradödenupplevelse

Tjenare, Tjenare alla monsterdiggare!

ni får skälla på mig angående mina fruktansvärt dåliga uppdateringar... men som jag har sagt.
- nu är det mycket annat i mina tankar.

min helg har varit helt jäva underbar rent utsagt!
jag, elin, dan, philip, emil och kroon for upp till sommarstugan i torsdag eftermiddags.
påväg upp hade jag dan och kroon med mig i bilen. livemusik i 1.5 timme är inte fy skamm. tank you dan!
fick stanna för skuttande älgar en gång. riktigt ful/snygga djur dom där älgarna. men roligt var det!
fullt så roligt var det dock inte när jag (iallafall) såg döden i vitögat.
den mötande bilen körde lugnt förbi elin (som låg framför mig) men precis när bilen är vid mig så börjar den svänga mot mig, mot oss, mot peugeon, mot TJA!
jag vejjade ut mot skogen, men helt seriöst så vet jag inte hur vi kom förbi. mer än halva av den mötande bilen var på min sida! händerna skakade, benen skakade, hjärtat satt uppe i gommen och tårarna var påväg ut.
- vafan hände?
var det ända som kom ut ur dans mun.
själv kunde jag inte svara på det utan blåhöll i ratten för att försöka få kontakt med elin. men efter ett tag så stannade hon, omedvetande över vad som hade hänt.
hoppade ur bilen med skakande ben och berättade så gott jag kunde för elin vad som hade hänt, medans jag ansträngde mig själv att prata tydligt.
fy helvete vilka idioter det finns i trafiken!

väl framme så lyste solen på utav bara den!
slängde ut packningen från bilen, körde bort TJA och öppnade en inte full så kall öl som jag vela haft den, men ändå satt den som handen i handsken efter en lång och tuff dag.

varje dag har vi legat ute i solen och glassat oss. det har varit helt wonderful!
fräknarna kom på oss alla och vissa fick mer vårbränna än andra. skööönt!
blev majbrasa på natten till den 1 maj men tyvär så kom vi lite sent. brasan hade öppnat 2100 berättade min far för mig när jag kom hem efter helgen. men vi gick dit när klockan var 2300, 2330 tror jag. så det var inte en kotte där. men vad gör det? vi hade kul ändå!
härligt väder och underbara vänner gjorde helgen till någonting jag vill göra om, och igen, och igen, och igen! och det blir det! i sommar när det är ännu varmare och förhoppningsvis mer fisk, eller hur grabbar? haha.

asd   asd   asd   asd   asd




TACK!

Kommentarer
Postat av: Elin

Denna resa ska ske i repris inom kort stumpilumpan ;D ! Tack för en helt underbar helg =)

2009-05-05 @ 21:10:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0