estocolmo

hej hopp mina bloggvänner!
jag tror minsan att jag inte alls är någon bra bloggare... det tar sån tid mellan inläggen.

men nu en solig med blåsig lördag eftermiddag så ska jag väl ta och berätta lite om min vecka.

onsdag
då for jag, jonas, adam och lillen upp till rösåsen och upp i tornet för att kika lite. solen lyste och det var riktigt nice! dit blir det att åka fler gånger.
senare blev det utgång med grabbarna.
riktigt trevligt! grattis än en gång jonas :)

   

torsdag
då blev det stockholm med roffe och resten av bildklassen. helt underbart väder! solen sken och små lätta vindar kom då och då, mmm sommar.
vi var till ett museum och kollade på olika målningar. både intressant och lite långtråkigt. efter någon timme så satte vi fart mot bussen och mot svensk television huset. himmel var roligt det var! såg jonas (från gissa bajset programet), inte för att han är såååå himla hoppitott kändis men ändå. vi gick runt där och fick gå in där man spelar in parlamentet och babben co. riktigt häftigt! snacka om att scenerna är små i verkligheten jämfört med vad man ser i tv;n. kul vare!
kan ju bara skryta om att jag har setat i parlamentet stolen. nöjd martina. avundsjuk lillasyster.
resten av tiden som vi hade på oss släppte roffe oss fria. jag malin och elin gick och käkade och mötte sedan upp tora, natta, sara och tilda för att kika runt lite i stockholms stad. tog inte många minuter förän alla var splittrade igen.
hade inte så mycket pengar med mig och hade ingen större lust att springa runt och prova kläder och sådär, så jag kom hem tomhänt. fy martina... eller det kanske var bra?
spelar ingen roll, för dom är ändå slut nu.

               
fredag
japp, igår var det fredag. den tillbringade jag med ehlina, fredrik, alex, clas, johan, johannes och några till. vi gjorde inte så mycket. vissa spela poker, vissa satt bara och dega. jag var en av dom.
vad mer ska jag säga om den kvällen? helt okej. 

lördag
hämtade bella i forsa runt 1000 tiden imorse. kom hem, och gick sedan ut på gården för att börja måla. efter någon timme var det dags att gå in och få lite mat i magen.
haha ja vad ska man säga om familjen hedlund?
mamma & pappa skrattade så dom grät medans vi små barn försökte äta mat med gaffeln i armvecket. försök, det är svårare än man tror! och spänn er inte. eller föresten, gör hurfan ni vill, det kommer ändå sluta i katastrof. haha!
mor och far provade dom med. men inte såg dom nå normalare än oss inte. nejnej.
ja, jag säger då de. haha

satt precis och skrev villauppgiften. usch vad jobbig den är! men skrev ganska mycket ändå.
nu ska jag ta mig en dusch!

hej hopp
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0