någonting är fel, men jag vet inte vad

så nu fick jag äntligen lägga mig ner i sängen för att sova.
började med skolarbete direkt när jag kom hem idag och då var klockan runt 1400 och slutade nu. jippie...
och imorgon blir det lika mycket arbete igen. suck
har ingen historia så börjar inte föränn 20 över 12. men jag tror att jag åker till skolan till 8 ändå. så kan jag göra klar psykologin, det är den sista stora uppgiften jag har kvar.

studenttal
tack-kort
inbjudan
historiaskrivning
filosofi
psykologi
brochyr
reklamblad
hemsida

shit listan har blivit längre, men jag tror det bara är de jag har kvar.

jag vet inte vad det är, men jag är inte den jag brukar vara. är det bara för att jag stressar så mycket som jag gör? sover dåligt? äter dåligt? jag vet inte riktigt, men någonting skumt är det. hoppas att jag mår bättre snart.

godnatt lyckliga själar.





























mamma ♥
pappa ♥

Kommentarer
Postat av: Pappa

love you to

2009-05-20 @ 22:48:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0