kanotjävel

paddlat kanot med elin idag. jävlarrr va bra det gick! haha, det var riktigt kul faktist. åkte till frostbrunnsdalen och vände, såg en fisk på tillbakavägen som vi hade letat efter i över en timme. men till sist såg vi rackarn.          jag skulle luta mig bakåt för att undgå ett träd då det sa !PANG! mina magmuskler höll inte så jag föll pladask bakåt och slog i huvudet. aj... men jag var ganska snabb att ta tag i kanten så det blev inte så stor skada. inte större skada än vad de redan är.

kom tillbaka på torraland, åkte och hämtade lillasyster och mamma och for hem. dom åkte till frissan, jag satt mig ned och finslipade lite på historiaskrivningen tills dom kom hem igen och vi åkte till kupolen för att leta skor och examelkläder till bella. det blev både kläder och skor till mig och bella. tack!

sen jag kom hem så har jag setat och slipat på historiauppgiften. pappa och bella har setat och skrattat åt stackars albin så tårarna har sprutat på dom båda två (eller alla tre). vad är vi för familj egentligen?


snart, snart, snart!
AYIA NAPA

tur att vi har hemförsäkring tjejer. eller skulle vi behöva livsförsäkring?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0