hej alla barn

nu blir det barnprogram, titta nu här vad farbror Frej tar fram:
En liten ryggsäck och nu ska ni höra,
vad man så enkelt med en liten ryggsäck kan göra:
Häng den på magen och fittelifin, så har vi gjort oss ett hängbukssvin.


igår mådde jag inte prima ballerina alltså, fyfan. kom inte ur sängen föränn vid tre på eftermiddagen, kännde mig som en zombie när jag gick uppför trappan och in i duschen. men som farmor sa
- man mår som man förtjänar
och sant är väl de!
hade iallafall en ruskigt trevlig kväll med klassen! hoppas det blir fler gånger.

igårkväll så åkte jag till elin för att bara ta det lugnt. vi åkte till morey och hämtade hennes bil, hämtade upp sara och köpte med oss pizza och  åkte hem till ringen igen. pizzan satt som en smäck i magen, mumma! vi kollade på dirty dancing 2, ur söt film! jag tror både jag, sara och elin var som nykära hela filmen.
runt tolv så ringde emret och b-lund och ville ha skjuts hem. satt mig i bilen och for till rosa huset där jag möter en näsblödande b-lund och en emret. vi skjutsade hem b-lund men åkte sen tillbaka till stan och in på mc.donalds, lite nattkäk är aldrig fel. efter en vända till uti mitt i ingenstans så åkte jag hem till min by och sov.

idag då?
ja, jag vet inte vad jag ska göra. en sak som är helt bestämt är iallafall att jag måste tvätta, packa, stryka och alltsånt där så att de mesta är klart tills på måndag. för imorgon är jag upptagen hela dagen och har ingen större lust att stresspacka på söndag. SNART BÄR DET AV! fyfan, va kul!
tora beställde tågbiljetter igår, 03.52 tror jag tåget gick från borlänge. är det någon ide att ens gå och lägga sig? tror inte det.
nu ska jag kliva upp och ta mig en macka eller något.
tjabbadå!






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0