hedlundarn.blogg.se

ja, det är mitt nya smeknamn på jobbet.
min nya vän erik tjatade och tjatade på att få vara med på bloggen, så visst kan han väl få vara de!
- hej erik!
annars har det varit hel lugnt på jobbet. skönt :)

igår var jag, emma och hennes syster nere på rock house. riktigt kul!
bra musik och härligt folk. perfekt
tora kom och hämtade mig vid halv 2-2 och körde hem mig. vi satt och pratade ett tag i hennes bil, tills mamma kom och skrämmde livet ur mig och sa åt mig att hämta posten. efter de så slängde jag mig i sängen.

imorgon blir det skola, sen glass med elin i solen (hoppas jag!) var längesen vi var med varandra nu, tycker vi iallafall, haha.

nu ska jag spela bubble shooter och fortsätta att vänta på att pappa ska grilla klart, sen blir det kvällsmat!
tack för mig. hejdååååå


favorit i repris
 snart-          favorit i repris

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0