godmorgon mina vänner!

ganska ovanligt av mig att vakna så här tidigt nu när jag har sovmorgon må jag säga! halv elva kanske vissa tycker är mycket. men inte för en kvinna i sina bästa år, åhnej! och sen måste jag ju sova lite så att jag är utvilad till ayia napa.
pratade med tora igår kväll så ska hem till henne snart och planera allt innan resan. vilken mat vi ska äta, vad vi ska ha med oss, hur vi kommer ner, med mera, med mera. vi skulle egentligen åkt ner med frida och hennes kompis, men de blev nå strul tror jag, så antingen ska vi åka tåg eller så klämmer jag, tora, malin och fia ihop sig i TJA och drar ner. klart det kommer vara drygt att köra hem sen på hemvägen. men vi är ju ändå fyra stycken i bilen som har körkort så man kan ju bytas av :) annars får det bli tåg som gäller.
- det löser sig sa han som sket i slasken!

dataspel måste ju vara beroendeframkallande! det slutade med att igår efter att jag och tora hade spelat några omgångar i betapet att jag satt och spelade med mig själv bara för att hon inte kunde spela med mig. hu? det måste ju vara någonting fel!
bubble shooter spelar jag varje dag. egentligen så ska jag inte göra det, för jag blir förbannad när det går dåligt och spec. roligt kan jag inte påstå att det är... men har man inget liv så har man inte :p

nu ska jag ta mig upp ur sängen, börja småplocka lite hemma och ta mitt pick och pack och fara in till stan och hämta upp tora.
tjingeling

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0